Rabobank startersontbijt

Rabobank Graafschap-Zuid startersontbijt

Eerste borrel smaakt naar meer...

Compliment aan alle ondernemers die zich hebben opgegeven voor onze eerste startersborrel op 2 april. Vrijwel iedereen die zich heeft opgegeven is ook geweest. Volgens mij een prima voorbeeld van goed en succesvol ondernemerschap: Afspraak is afspraak. Ik heb de foto's toegevoegd zodat je jezelf even kunt opzoeken

Wat mij ook opviel was dat de sfeer prima was. We beginnen al een clubje te worden waar iedereen laagdrempelig met elkaar in contact kan komen. En daar was het ons als Rabobank om te doen. Het moet al gek lopen willen daar geen geslaagde zakelijke samenwerking uit voort komen.

Oscar van printx.nl gaf bij ons aan dat hij een aantrekkelijk aanbod heeft voor de startersontbijters op het gebied van drukwerk. Aan de rechterkant van deze blog-tekst vind je een nieuwe rubriek "Diensten voor starters". Dus ondernemers zorg dat je erbij komt met een eigen aanbod en kijk even naar het aanbod van printx.nl. Oscar bedankt voor het goede idee!

Wie heeft er nog meer goede ideeen?? Deel ze en laat ze horen.

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Een beetje meer interactie en beweging op dit netwerk zou leuk zijn! Misschien een goed idee voor de netwerkbeheerder om ook 'gebeurtenissen' op te nemen. Dat is een soort agenda waarin leden bijeenkomsten kunnen vermelden en andere leden de mogelijkheid hebben om zich hiervoor aan te melden.

Hierop reageren

Erna, zie je vraag nu eigenlijk pas.
Deze agenda is er al - onder het kopje 'evenementen'
voeg hier aankondigingen toe :)

Hierop reageren

Erna, bedankt voor je reactie. Inderdaad staat of valt onze netwerk-site met interactie. Heb je zaken of gebeurtenissen die die je wilt melden omdat ze interessant zijn voor collega starters dan kan dat nu toch al door het plaatsen van een bericht? Als er geregeld dit soort signalen komen dan maken we een rubriek "agenda".

Hierop reageren

Om de daad bij het woord te voegen .........., met vriendelijke groeten Jan.
Bijlagen:

Hierop reageren

Jos,

ik ben hier ook wat aan het testen.

Hierop reageren

werkt dus blijkbaar weer!

Hierop reageren

RSS

Info

Fabian Miceli Fabian Miceli heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

Diensten voor starters

Printx.nl heeft een speciaal aanbod voor starters briefpapier, envelop en visitekaartjes met 20% korting.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Fabian Miceli.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat