Rabobank startersontbijt

Rabobank Graafschap-Zuid startersontbijt

Hallo startende ondernemer. Stel jezelf hier voor aan de andere ondernemers in dit netwerk.

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hallo,
Mijn naam is Erno Hannink en ik help MKB bedrijven om internet toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen.

Wil je hier meer over leren, abonneer dan op mijn gratis nieuwsbrief boordevol handige tips.
Zie bijvoorbeeld het artikel; 27 tips voor een perfecte profielpagina in LinkedIn om klanten te k...

Enthousiaste groet,
Erno Hannink

I ernohannink.nl
B enthousiasmeren.nl

Hierop reageren

Hallo,

Ik ben Armando van Mourik. Eigenaar van RegioProviders Doetinchem, de internet-dienstverlener bij u op de hoek.
Het internet kan op veel manieren bijdragen aan het succes van uw organisatie.
Het benutten van commerciële kansen, efficiënter werken, noem maar op.
Maar waar gaat ú concreet resultaat mee boeken? en hoe gaat u dat aanpakken? RegioProviders helpt u hierbij, met onze oplossingsgerichte denkwijzen en resultaat gerichte aanpak. Voor meer informatie kijkt u op www.regioproviders.nl of belt mij direct op 06 481 52178

Suc6!!
Armando van Mourik

Hierop reageren

Ik wil even wat testen.

Hierop reageren

Wat wil je testen?

Hierop reageren

De meest leuke,innovatieve en laagdrempelige manier om jezelf voor te stellen is door middel van een video heb ik gemerkt. Maak een kort You Tube filmpje

Wat doe je
Waar ben je goed in
Waarom doe je het
Wie zijn je klanten

Dit filmpje hoeft niet langer dan 4 minuten te duren

En klaar is Kees;-)

Hierop reageren

Nou, waar is je video Olaf? :)

Hierop reageren

Hoi Erno,

Bedankt voor je reactie. Maar omdat ik liever eerst aan anderen denk en dan aan mezelf:-) Maak ik nu eerst filmpjes van andere fantastische ondernemers uit de Achterhoek zoals Benno Spieker en Frans Miggelbrink voordat ik met mezelf begin. Ook lukt het me nog niet zo goed om mezelf te filmen;-) Maar het filmpje komt er zeker.

Hierop reageren

Hierop reageren

Olaf,

Leuk dat je toch zelf begonnen bent met jezelf te presenteren. Je bent alleen niet heel duidelijk in beeld en haast onhoorbaar maar dat kan ook liggen aan onze computers. Ik zal het thuis nog eens proberen. Maar leuk initiatief in ieder geval.

Hierop reageren

Fabian,

Bedankt voor je feedback. De camera die ik gebruik is niet heel erg professioneel en ook niet erg geschikt om in het donker te filmen. ik ga nog een poging wagen bij daglicht. Nogmaals bedankt!

Hierop reageren

Zo ziet een Portret als ik er zelf 1 maak voor Achterhoek Zakelijk. Dit keer met ondernemer in muziek Benno Spieker uit Zelhem

Naam: Benno Spieker
Leeftijd:34 jaar
Spots: Ark van Noach
Opleiding:Conservatorium Arnhem
Bedrijf: BeS productions
LinkedIn: Benno Spieker
Twitter: Benno Spieker
Films: Love Actually, Moulin Rouge
Eten:Japans
Helden: The Beatles,Robbie Williams,Ben Folds Five
Games:Hockey
Gadgets:Mijn MacBook

Hierop reageren

RSS

Info

Fabian Miceli Fabian Miceli heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

Diensten voor starters

Printx.nl heeft een speciaal aanbod voor starters briefpapier, envelop en visitekaartjes met 20% korting.

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Fabian Miceli.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat